MEEST GESTELDE VRAGEN
Nee, door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Uiteraard kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn en mocht het gewenste item nog niet op voorraad zijn, gaan we ons best doen om de items nog voor jou om te wisselen.
Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of te annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.
We bewaren je factuur online in je account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt.
- Zorg dat je jouw ordernummer en artikelnummer bij de hand hebt.
- Vul bijgaand retourformulier volledig in.
- Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos.
- Plaats het ingevulde retourformulier in de doos.
- Breng je pakje naar een officieel punt.
- Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos.
- Breng je pakje naar een officieel punt.
- Vraag om een track * trace code. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items!
Na ontvangst van jouw pakketje, zal jouw pakketje direct nagekeken worden en het bedrag binnen 14 dagen aan jou geretourneerd worden.
Zijn de 14 dagen verstreken en heb jij het desbetreffende bedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor jou uit kunnen zoeken!
We vinden het erg vervelend dat je je artikel defect hebt ontvangen.
Neem zo snel mogelijk na ontvangst contact op met de klantenservice, zodat dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.